četrtek, 19. marec 2009

FKK&FKK

V soboto smo bili na na izletu v Kamniku, kjer smo se srečali s FK Kamnik. Ti so nas prav lepo sprejeli in po uvodnih predstavitvah članov in klubov smo šli prvo na krajši ogled Kamnika. Sonce je prijetno grelo in sprehod je bil čudovit.Prav lahko bi tako pohajkoval in fotkal po kamniku cel dan.

Vendar so bili načrti naših gostiteljev drugačni. Zbasali smo se namreč v naše konzerve na kolesih in se dostavili pod Veliko planino. Za lepo fotografijo se je treba večkrat potruditi in tokrat je bilo to v obliki našega potu, saj je bilo sonce že kar pretoplo (ali pa se mi je samo zdelo :) ) med tem ko smo se vzpenjali na vrh. Po enourne sopihanju in lovljenju zraka nam je uspelo osvojiti vrh. Meni se je po zimskem spanju zdelo, ko da sem prišel najmanj na Triglav. To, da je bilo ves čas veliko škljocanja raznoraznih motivov, mi verjetni ni potrebno posebej poudarjati.

Na vrhu smo se prvo nabasali s hrano. V večini primerov je to pomenilo večji pisker zelja s klobaso na sredini. Potem smo jo pa mahnili na potep in se šli Kekece ter Mojce. Vreme je bilo super vse do sončnega zahoda, ko je pritisnil mraz uvožen direktno iz Antarktike. V dolino smo se vračali že po trdi temi. Veliko je bilo juckanja in petja (pehtin volk jo je menda kar pobrisal).
Na koncu smo se kot zavedni Slovenci zaustavili še v oštariji, kjer so najbolj zagreti zapeli in tudi zaplesali.

Pa še nekaj utrinkov z izleta:

Kamnik

Foto v kamniku

Obvezna oprema

The President

Prenosni telefon???

Počasi bo pomlad

Halo, a je tam vrh? A je še daleč?

Najhitrejši.....sem seveda jaz

Dekleta so kar žarela

Veliko-malo

Pa še malo....

Spomladanska roža

Idila

To ni moje...

Po kosilu

Kdo je najhitrejši

Nemogoče biti nefotografiran

Glej ptička..

Cocta-pijača, ki veselje vrača :)

Le kaj fotografira??

Smo se raztepli po vsej planini

Lahko noč

Bil je naravnost čudovit izlet in upam, da bomo večkrat šli na tovrstna pohajkovanja. Najlepše se zahvaljujem FK Kamnik za zelo prijetno preživet dan. Se vidimo!

6 komentarjev:

  1. Hihi, zelo fine fotke. Lepo slišati, da se ti je dopadlo.. A naslednjič pripeljemo še kako rožico ali bo ta dovolj? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na IMG_9253.jpg je jasno kaj slikam ... riti pa hribe. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jože, zakaj nam nihče ne pokaže fotk z večernega plesa? Daj poskusi to priskrbeti, mislim, da je Matjaž slikal :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj jaz bi jih tudi rad videl. Matjaž je na svojem blogu omenil nekaj o nadaljevanju, vendar imam slab občutek. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram komentirat...lepe fotke, jože, le eno bi lahko ven izpustil;)

    klemen, ti pa ne sili v težave!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kul fotke! Res smo imeli krasen dan, sploh pa nas veseli, da vam je bil izlet všeč. :)

    OdgovoriIzbriši